onsdag 30 juni 2010

Vår vackra inbjudan!

Söndagen är kommen och när jag loggade in på min mail hade vi redan fått vårt först OSA! Åh va roligt det va!

Inbjudningarna kom alltså ut förra veckan efter många om och men så nu kan jag med gott samvete dela med mig av vår fina design!

Det är alltså jag och Daniel som står och håller hand i Kärleksparken med Varbergs fästning i bakgrunden. Det är min vän Sara som har gjort designen och hon har varit sjukt ambitiös och scannat in bokmärken och grejer och resultatet blev helt underbart.

Vi skickade alltså inte ut några vanliga inbjudningar utan detta är vykort! På baksidan har vi skrivit en liten personlig hälsning och adressen till vår bröllopshemsida där vi har samlat all viktig information. Det blev lite annorlunda och samtidigt mycket mer miljövänligt då inbjudan inte bara är återvunnen utan vi har inte använt kuvert heller.

Sådär, nu är jag faktiskt lite nervös över vad ni ska tycka!

1 kommentar:

ekobrollop sa...

Hej Sara. Hur fint som helst! Jag kom i kontakt med dig via Ecobride (vi mailade lite med varandra), och har sett hur fint ert bröllop var. Nu ska jag själv gifta mig nästa år, och givetvis ska det vara rekoeko. Jag vill höra om det är okej om att göra en intervju med dig om tips och annat, och eventuellt visa lite foton från ert bröllop på min bröllopsblogg om jag får? Kram, karma och kärlek /Vera