onsdag 30 juni 2010


Okej, mensvärk OCH migrän – INTE OK!

Min arbetskamrat Maja fyllde hela 23 år i går. Vi firade med att gå ut efter jobbet och äta lite gott och dricka lite drinkar. Men eftersom jag kände av ett migränanfall så hoppade jag över drinken. Det va i alla fall väldigt kul att umgås lite och dessutom kom Angelica och sällskapade med oss också! Vi pratade om att hon eventuellt skulle göra min makeup på bröllopsdagen. Eller ja, jag tror vi bestämde det faktiskt, jättekul!

I alla fall, nästa gång vi ska after worka så ska jag bannemig se till att inte ha migrän så jag kan vara lite mer sällskaplig.

Det blev en tidig kväll för mig och Daniel. Vi åkte hem och va hemma runt 21. Jag störtade bums i säng och somnade på 2 minuter. Sov hela natten och vaknade bara till när Daniel kröp ner under täcket. Vi har varsitt täcke men av någon anledning så sover vi nästan alltid under samma och så turas vi om att hålla om varandra. Konstigt att det fortfarande är så även efter snart 5 år tillsammans.

Inga kommentarer: