onsdag 30 juni 2010

Den blomster tid nu kommer...

Ni som har följt min gamla Blogg kanske minns att jag skrev om min drömbukett. Utöver det har jag skrivit om knappbuketter och broschbuketter och någon gång fick jag även för mig att jag skulle göra en tygbukett. Men mina tankar och drömmar har alltid fört mig tillbaka till min drömbukett:


Daniels Far och Styvmor har ju sagt att de vill betala min bukett. Dessutom gav min mamma oss ett presentkort på just blommor och tillsammans med det så tror jag faktiskt att vi skulle ha råd med precis just de blommorna som vi vill ha!

Och tillsammans med min lilla odling av blommor som jag har försökt mig på själv så kanke det till och med kommer bli ganska fint.

Mamma hade i alla fall pratat med den floristen hon har presentkort hos och hon ville hemskt gärna göra blommorna till vårt bröllop och att skaffa ekologiska blommor va inget problem! Att vi väljer blommor efter säsongen tror jag hjälper en hel del också, det är alltid lättare att hitta fina, ekologiska blommor efter säsong.

Inga kommentarer: