onsdag 30 juni 2010

Kändisbröllop!

Vilken vecka vi har va? Solen skiner och vårkänslorna verkligen spritter i kroppen. Jag vill inte sitta inne! Men någon måste ju jobba också, eller? Ja. jag ska verkligen inte klaga på att jag har ett heltidsjobb MEN idag önskar man ju att man hade kunnat dra med sig kontoret till parken. Vidarebefodra telefonerna till våra mobiler och flytta över all information till Labtops i stället, det vore väl inte helt omöjligt?

Jag såg en annons från GB på spårvagnen. De har visst kommit ut med en bröllopsstrut det stora bröllopsåret till ära. Förmodligen tillägnad ett visst kungligt par men man kan ju inte låta bli att känna sig lite speciell som valt att gifta sig just 2010.

Gjorde en snabb sökning på ”bröllopsstrut” och hittade det HÄR . Bröllopsyran fortsätter alltså. Nu är det inte bara prinsessbröllop, monsterbröllop, ert bröllop utan också Clownbröllop. Oj va spännande! Nä, kändisbröllop är inte min grej faktiskt så detta blir nog det första och enda kändisbröllop som jag nämner i min blogg.

Va sugen jag blev på glass, glassträff någon?

Jag bjuder på bröllopsstrut!

Inga kommentarer: