onsdag 30 juni 2010

Min nya favoritblogg!

16 april, 2010 – 01:40

Vet ni vad jag älskar? Bröllopsbloggar, jag älskar de mer än en glass i solen, mer än ett par nyinköpta skor, mer än fästma.. nej förresten. Jag älskar nog Daniel lite mer hittills. Tror jag. Jag har inte bestämt mig än så det är bästa för honom att han är snäll mot mig i helgen.

I alla fall, jag blir lite som ett barn i en godisaffär när jag hittar en ny bra blogg. Det liksom pirrar lite i hela kroppen, ögonen fladdrar, läpparna säras av spänning och benen domnar bort när jag scrollar ner sida efter sida.

Och den ENDA grejen som är bättre än att hitta en ny blogg är när en ny blogg hittar mig!

Loggade in idag och möttes av den här kommentaren:

Jenny

Posted 16 april, 2010 at 08:36

Gud, jag ÄLSKAR din bröllopsblogg! Hänger här lite, om det är okej.

Ett klick senare va jag helt fast i hennes blogg som ni hittar HÄR

Nu hoppas jag att Jenny inte har något emot att jag lånar denna bilder från hennes blogg. Den är en del av deras save-the-date kort som är helt underbara! Dessutom är hon lika pysslig som jag så jag kommer lätt att hänga på hennes blogg dagarna i enda. De ska gifta somg samma dag som vi ska också, det är som om jag hittat min.. ehmn.. Själsblogg..

Så, läsa bloggar ska jag göra hela helgen om ni undrar varför det inte kommer bloggas så mycket. Jag ska se om jag hinner gå på min styvfars 50 års fest också kanske.

Inga kommentarer: