onsdag 30 juni 2010

Bröllopsplanering 2.0

4 maj, 2010 – 02:15

Oj vilken produktiv bröllopsplanerardag jag har haft! Först ringde jag ett företag här i Göteborg som erbjuder ekologisk catering. Tjejen jag pratade med va sjuuukt trevligt och vi bokade ett möte nästa vecka. Ska bli spännande!

Vi har redan bokat en cateringfirma i Varberg men eftersom vi vill ha ekologisk mat så började vi kolla runt lite efter andra alternativ. Men så tog jag och ringde till cateringfirman vi redan har bokat och de kunde också fixa allt ekologiskt. Blev såklart väldigt glad men vi ska fortfarande träffa de andra. Man kanske kan få ett bättre pris, vem vet?

Om inte så kommer vi garanterat att köpa bakverk till efterättsbuffén från det andra företaget. Satt som ett fån på deras hemsida och dregglade över deras ekologiska bakverk!

Sen sitter jag och planerar lite andra roliga och spännande saker till bloggen. Mer om det senare.

Jag hoppas er bröllopsplanering gå lika bra!

Inga kommentarer: