onsdag 30 juni 2010

Svordomar och bröllopsinspiration!

Här sitter jag och försöker fixa med lite annonser till bloggen men blir mest bara galen på att allt jag försöker inte fungerar! WordPress skulle ju vara enkelt att använda? Eller hur, krävdes tre väldigt smarta personer för att ens få upp wordpress på mitt domän och nu kan jag alltså inte så in annonser. Aurg!

I alla fall, bland allt svärande och spottande hittade jag något fantastiskt fint när jag surfade omkring efter inspiration.

Dessa fina bilder kan man ladda ner HÄR och där finns massa andra fina bilder man kan ladda hem helt copywrite-fritt så man kan använda dem precis hur man vill. En del roliga grejer för er som scrapbookar men jag har självklart redan planer för dessa i mitt bröllopspyssel – vad annars!

Inga kommentarer: