onsdag 30 juni 2010

Årsdagar och sånt.

14 april, 2010 – 09:13

Jag ska berätta en hemlighet för er, mina bröllopsfanatiska vänner. Den 4 april va det exakt ett år sedan som jag och Daniel förlovade oss. Vi förlovade oss på Varbergs fästning. Då va det så skönt väder att vi kunde sitta ute hela förmiddagen och ha en väldigt romantisk picknick.

Klart den bästa frukosten i mitt liv, hittills.

Ringarna. Funderar på att ha samma nagellack när vi gifter oss, vad tror ni?

Vi hade sällskap av en fiskmås också.

I alla fall, till hemligheten. Både jag och fästmannen GLÖMDE vår ettårsdag som förlovade, vilken grej va? Vi hade inte en tanke på det utan all vår energi gick till flytten. Nu är det ju inte hela världen eftersom vi inte brukar firavår årsdag annars heller. Tillslut skulle det ju bli en jävla massa årsdagar. Första gången man träffades, förlovningen, bröllopet o.s.v

Firar ni er årsdag som par? Hur gör ni sen då? kommer ni fåra båda dagarna eller byter ni ut den och firar er bröllopsdag i stället?

Jag och fästmannen hade först tänkt att gifta oss på årsdagen när vi träffade varandra men festlokalen vi ville ha va under renovering då så fick fick ta det någon månad tidigare. Men visst hade det ändå varit rätt romantiskt att gifta sig på dagen 5 år efter att man träffats för första gången.

Idag är det förövrigt exakt 4 månader och 2 veckor kvar till den stora dagen!


Inga kommentarer: