onsdag 30 juni 2010

Måndag

Här har det varit tyst i några dagar. Inte för att det inte har hänt något, snarare tvärt om. Jag har haft en mycket intressant och fantastisk rolig helg. Ville inte att den skulle ta slut!

Men det gjorde den och om helgen ska jag berätta mer om längre fram.

Eftersom jag varit bortrest sen i fredags har jag tyvärr inte hunnit pyssla något till veckans utmaning. Det har varit en minst sagt galen vecka men jag ska komma i gång med lite pyssel i veckan för jag ligger lite efter i planeringen.

Mina blommor växer i alla fall så det knakar så jag antar att det projektet hamnade i facket ”de lyckade”. Några projekt finns där allt men inte lika många som i det andra facket tyvärr. Vid ett tillfälle fick jag för mig att jag skulle göra en massa vinglasmarkörer med berlocker och gästens namn på. En massa pill, jag gjorde en på prov. Det tog mig ca 1h och vi har ca 80 gäster. Och jag känner mig inte riktigt beredd att lägga 80 timmar på det projektet.

Nu ska jag spraya en lampa. Bara så ni vet! Skepp å hoj!

Inga kommentarer: