onsdag 30 juni 2010

Nu får jag väl ändå ge mig..

27 april, 2010 – 09:50

Så skulle min mamma säga om hon såg mitt nya projekt. Min nya projekt är en helt galen bordsplaceringstavla, målet är att den ska bli så galen att folk inte riktigt fattar va det är.

Hittills involverar den korsstygn, flaggor, knappnålar, knappar, gafflar, rosaprickigt tyg och spets.

Jag skrattar bara jag tänker på det. Ibland är jag bara så helt dum i huvudet men det kommer bli helt underbart tillslut. Jag lovar!


En annan rolig sak är att jag fått hjälp med att få min besöksräknare att fungera och jösses, jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det är så många som hittar hit till min stackars blogg. Vilka är ni? Hur hamnade ni här?

En del av er vet jag ju vilka ni är. Min mamma och min syster såklart, mina vänner och några riktigt duktiga kommentarskrivare. Men alla ni andra, ni bara tittar in utan att säga hej. Dålig stil!

Inga kommentarer: