onsdag 30 juni 2010

Ge mig din dörr!

Jag har ju tjatat en del om broschbuketter och knappblommor. Men nu snubblade jag över ett helt annat alternativt till brudbukett. Dörrknoppsbuketten!

Helt galet underbart för att passa mig perfekt. Vet en liten gullig butik i London som bara säljer vintage-dörrknoppar, tror ni jag kan övertala fästmannen om att en weekend i London kan tryckas in i vår budget?



Om du är sugen på att göra en finns beskrivning HÄR

Förövrigt har mina underbara blivande svärföräldrar erbjudit sig stå för min brudbukett så jag är helt lyrisk över alla alternativ som öppnade sig för oss. Hade faktiskt ställt in mig på en bukett med ängsblommor, gräs och kvistar. Eller i värsta fall skippa buketten helt eftersom kostnaden för en ekologisk brudbukett inte ingick i vår budget.

Bara så ni vet så är jag världens lyckligaste. Min blivande man är den finaste i hela världen och jag är så glad att hans familj ser fram emot bröllopet lika mycket som vi gör!

Inga kommentarer: