onsdag 30 juni 2010

Som ett paket på posten!

Fredagen är kommen och jag är nu ute på nya äventyr, inget ovanligt med det. Jag sitter på tåget, någon i samma vagn äter ärtsoppa!?! Det stinker i hela vagnen.

Om jag stavar fel så har jag inte fått solsting, eller jo kanske men det är mestadels för att jag sitter på min minilabtop som inte tar upp hela bilden. Så hälften av det jag skriver ser jag inte. Så nu vet ni.

Idag fick jag ett paket som jag har väntat på alldeles för länge! Åh va jag har längtat och varje dag så kollar jag brevinkastet men avin har lyst med sin frånvaro. Så idag, när jag satt på jobbet så pep min mobil. Det va min kära fästman som skrev att brevbäraren hade kommit med mitt paket ända till dörren! JIPPI JIPPI JIPPI!!

Men sen kom jag på att jag kommer ju inte hem fören på söndag. ÅÅÅÅH hur ska jag stå ut?

Vad det är i paketet är dock en hemlighet. Oj va mycket hemligheter jag har nu för tiden. Den hemliga bröllopsbloggen, fy va tråkigt. Nej då, ni kommer få se i sinom tid. Jag lovar!

Jag kan i alla fall berätta att vi har bestämt oss för att servera spritbuffé på bröllopsfesten, vilken jävla grej. Haha. Spritbuffé.. det blir nog ganska svårt att försöka hålla sig nykter. Jag kommer vara den snyggaste och gladaste bruden i världshistorien. Och den fullaste!

Inga kommentarer: