onsdag 30 juni 2010

Saker faller på plats..


Jag har redan upptäckt att ”svara funktionen” är lite lustig. I stället för att lägga svaren på kommentarerna jag får direkt under just den kommentaren jag svara på så slängs de runt lite hur som helst.

Men annars är jag i stort sett bara mest lycklig över att min blogg äntligen har kommit upp! Den har varit planerad så länge nu och nu när den är på plats så känns det nästan lite overkligt. Detta är MIN bröllopsblogg. Bara min!

Och jag beställer själv över allt. Jag har verkligen saknat att inte kunna styra över annonserna i min blogg utan har tvingats dras med metrobloggens annonsörer. Men nu bestämmer jag själv över annonserna och alldeles snart kommer de första upp!

Minns ni den lilla tjuvtitten på våra söta inbjudningar som jag publicerade i min förra blogg? Nu är de helt klara och idag ska vi skicka in en beställning på dem så dem kommer nästa vecka. Åh va jag längtar! Men ni mina kära bloggläsare får tyvärr vänta några dagar extra på att se det färdiga resultatet, vill ju veta att alla får sina inbjudningar i brevlådan innan jag visar dem här.

Och problemet med att få dem miljövänliga är också ur världen då det efter lite forskning visade sig att de vi hittade som skänker pengar till att plantera träd i Afrika även trycker på miljövänliga papper. Bättre än så blir det nästan inte.

Inga kommentarer: