onsdag 30 juni 2010

61 dagar av kaos. Sen blir det.. ja... förmodligen mer kaos!

Va roligt att det är en sådan stor återkommande ström besökare till min blogg. Ni kommenterar inte så jag vet inte vilka ni är men ni tittar in då och då. Och igår hade jag besöksrekord också, det borde jag fira med en utlottning. Eller hur!

Men sånt har vi inte tid med. Jag planerar bröllop!… eller ja, tävlingar är kul. Vi får se..



Vad tycker ni om denna tårta förresten? Visst är den fin! Men jag tänker nog inte ge mig på att göra en själv faktiskt.

Vet ni varför? Detta är varför:


Så jävla roligt, bruden står där med papiljotterna i håret. Hennes min är helt oslagbar. Henne mamma som bakade tårtan står brevid och säger typ ” Ja, den blev inte riktigt som på bilden men jag tycker den blev fin”

Haha. Jag ÄLSKAR cakewrecks.com

Förövrigt är det bara 61 dagar kvar tills vi gifter oss!

Inga kommentarer: