måndag 12 juli 2010

Klänningen ja,, den hade jag nästan glömt..

Nu jävlar börjar de hända saker på bröllopsklänningsfronten också. Där har ni inte hört mycket va? haha. Fan va hemlig jag är.
Eller nä, inte direkt men jag har ju fortfarande ingen aning om hur klänningen kommer bli. Jag vet ju inte ens själv hur jag vill att den ska bli, det enda jag vet är att jag inte vill att den ska vara hellång och jag vill inte ha något jävla släp. Det är skitsnyggt på andra men jag skulle bara fastna i allt och alla och innan klockan 21 hade jag satt saxen i klänningen och klippt bort den.

Så släp går fet-bort för min del!
Vad som går fet-in (och håller in fettet) är korsett-överdel! Snyggt och man slipper tänka på var ens kroppsdelar (läs tuttar) är på väg för de sitter där se sitter.

bild från weddinginspirasi.com

Och om jag har tur så blir slutproduktionen inte för långt i från den här underbara skapelsen.

2 kommentarer:

Sara P sa...

Nu blir jag förvirrad, har inte du en bröllopsklänning redan? Jag såg ju den i din garderob.. /Sara P

Bröllopsmonstret sa...

Jo, det är den som kommer att sys om bara. Det är en amerikansk standardstorlek så den sitter inte alls bra på mig. :(