torsdag 29 juli 2010

Bröllopskartan är klar!



Här till höger ser ni ett litet smakprov på Kartan jag bloggade om för några dagar sedan. (klicka på den för att se den lite större) Både jag och Daniel är så himla nöjda. Daniel visste ju inte om att jag hade beställt en personlig karta så han blev glatt överraskad. Han kunde inte sluta titta på kartan så fin va den, det va lite samma känsla som när min vän Sara va klar med våra inbjudningar faktiskt.

Man liksom har en bild i huvudet om hur jävla bra det kommer att bli och sen blir det tusen gånger bättre och man blir så lycklig att man nästan dör lite.

I alla fall, jag måste tacka Alexandra så himla mycket. Hennes blogg hittar ni HÄR så ifall ni funderar på att anlita en illustratör för era inbjudningar eller liknande så kan jag starkt rekommendera henne!

Jag kommer inte visa det färdiga resultatet fören efter bröllopet dock. Är alldeles för många som kommer på bröllopet som läser min blogg. Men om det är någon som funderar på att anlita Alexandra för ett jobb så kan ni maila mig så kan ni få se en bit av kartan.

Men här är i alla fall anledningen till att jag inte gjorde kartan själv:

Inga kommentarer: