måndag 18 april 2011

Tjejfestpyssel!

Jag berättade ju att jag och min syster planerar tjejfest. Jag är så himla pepp på att få ställa till med fest för alla mina tjejkompisar. Jag och min syster har planerat in tävlingar och massa överambitiösa saker. Jag tenderar att bli lite överambitiös när jag planerar saker men vilken tjejfest är komplett utan fiskdamm med goodiebag liksom?

I alla fall, knåpade ihop en söt inbjudan med hjälp av den är layouten som man kan ladda hem gratis HÄR.

Sen gjorde vi ett facebook event så folk kan säga till om de kommer eller inte och till den gjorde jag en liten logga.

Nu är det bara en massa pyssel kvar inför tjejfesten, jag kommer som sagt dela med mig av lite pyssel längre fram. Nu ska jag vila resten av denna underbara måndag. Efter en lång arbetsdag och en långpromenad efter jobbet så är jag värd lite vila.
Troligen kommer jag pyssla ändå, det gör jag alltid.

Inga kommentarer: