tisdag 26 april 2011

Nervös inför tv-debuten

Igår var knappast en vanlig dag. Dödstrött efter jobbet tvingade jag mig själv att vara uppe för att kolla in andra avsnittet av 4 bröllop. För att hålla mig vaken sysselsatte jag mig med att måla en ram, var helt inne i denna syssla och missade halva programmet, typiskt mig.

Såg nu att episodsguiden för "vårt" avsnitt är upp på tv4 nu. Självklart har de fått en del om bakfoten redan nu men det är väl sånt man få ta antar jag. Vet inte huuuuuur många gånger de ringt och frågat mig hur stor vår budget var och jag kan minsann inte minnas att jag sagt att den var på 70 000:-. Och 50 gäster? Var har de fått den uppgiften från? Snarare 80..Men whatever, vem bryr sig egentligen?

Ska bli spännande att se hur de klipper ihop det. Nervösnervönervös... Har jag sagt att jag är nervös?

Inga kommentarer: