måndag 25 april 2011

4 bröllop premiären & nervositeten

Sådär, nu har 4 bröllop haft premiär! Man blir nervösare och nervösare för varje dag och nu känns det verkligen på riktigt! Om 3 veckor börjar "vår vecka" den 9-12 maj kan man se oss i tv och på tv4 har episodsguiden om Ankis och Kjells bröllop redan kommit upp! Man kan se oss andra brudar som små prickar i bakgrunden.

Bjuder på en bättre bild på oss 4 från finaldagen. Vi hade så grymt jävla roligt hela tiden och 2 av de andra tjejerna har jag väldigt god kontakt med fortfarande, så goa tjejer!

Kasia, Anki, Mia och jag.

Utanför kameran så umgicks vi hela tiden och blev goda vänner. Speciellt Anki, Mia och jag, vi skrattade verkligen heeeela tiden och Anki är hel galen. Men det kommer ni få se mer av på tv!

Tv, jösses. Vi ska vara med på tv. Det har liksom inte satt sig i huvudet än tror jag.


Idag kunde vi följa Therese och Morgans Underhållnings bröllop och i veckan visas Marias, Katjas och Maries bröllop. Alla har verkligen så speciella temas, ska bli roligt att se!
Självklart hejar jag på Katja!

Inga kommentarer: