fredag 29 april 2011

Pyssel och lite ont..

Idag är jag sjukskriven från jobbet. Fick svår värk i magen igår, låg och kräktes hela kvällen och idag har jag ont i hela kroppen. Sitter och väntar på att sjuksköterskan ska ringa.
Mina värkattacker kommer med kortare mellanrum nu, förr var det kanske 2 om året. Nu är det snarare 2-3 i månaden. "Gå ner i vikt så blir det bättre" sa läkaren, så jag gick ner 30 kg och nu är det ännu värre!

Nä, vem fan bryr sig? Haha. Jag försöker hålla humöret uppe och vara samma gamla glada Sara som alltid men det är inte så värst lätt alla gånger.

Ikväll är det inget 4 bröllop på tv. Vad ska man göra då?
Jag ska se om vi kan ta oss till Varberg. Min fina mamma fyller år och det vill jag ju inte missa. Jag lyckades faktiskt till och med hitta världens finaste present till henne igår innan värken kom.
Hittade lite fina grejer till tjejfesten med. Det är så himla roligt att göra goodiebags, ni borde prova på det tills nästa fest ni planerar. Behöver inte vara något avancerat!
Och om man om mig har svart bälte i pyssel så behöver det inte bli så dyrt heller!

HÄR hittade en beskrivning på hur lätt man gör såna här fina att trycka ner i en goddiebag. Eller varför inte ha som favor på bröllopet?


Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: