fredag 15 april 2011

Förbereder för pysselhelg!

Förra veckan kom jag och min syster på en fantastiska idén att ha en tjejfest i maj. Som vanligt är jag lite överambitiös och har gett mig på att göra fina Goddiebags till alla våra fina vänner.
Så i helgen kommer min sötaste lillasyster upp och vi ska pyssla som vi aldrig har pysslat förr, jag tänker inte säga vad det blir för då blir det ju ingen överraskning om nu någon gäst skulle läsa detta. Men jag lovar att uppdatera om hur Goddiebagsen blir!Tänkte berätta om helvetesdagen vi hade i går. Tror det var min och min makes olycksdag. Först så hade vi en liten mindre eldsvåda i köket. Vår köksfläkt är förstörd och det har blivit smutsfläckar på vägg och inredning. Ventilen till ugnen blev också förstörd så det är osäkert om om den går att använda.
Inte nog med detta, när jag sen kom hem från jobbet så hade vi strömavbrott. Inget fungerade och jag kunde inte göra någon mat. Trött och irriterad satte jag mig på balkongen och tyckte synd om mig själv en stund.
När vi väl får i gång elen så kokar jag en kopp te till mig. Häller upp tet i min favoritkopp som SPRICKER! Den ville helt enkelt inte vara med längre. Mitt goda äpple och ört te rinner ut över hela golvet i köket.

Så, dags att investera i en ny spis då. Vilken tur att man är så rik.... Har ju en elgrill, kommer bli mycket grillat i sommar helt enkelt.

Inga kommentarer: