onsdag 20 april 2011

Om jag var en bröllopstårta!

Glad påsk på er alla mina söta läsare. Jag vet att ni är där ute någonstans även om ni inte gör så mycket liv av er.
Själv sitter jag här och planerar lite saker inför tjejfesten om några veckor. En tårta ska jag baka. Är så sjukt sugen på tårta men eftersom jag "bantar" (snarare livsstilsomvandlas) så äter jag ju inget socker, därför väntar jag tills ett speciellt tillfälle för att fuska lite.
Alla tillfällen då det serveras tårta är ju iofs speciella.

På tal om tårtor så hittade jag denna tårta hos iloveswmag.com, var bara tvungen att dela med dig av den till alla er som missat denna.


Nu så kommer det ju inte 150 personer på vår tjejfest så jag tror jag nöjer mig med en liten enklare tårta. Faktiskt.


2 kommentarer:

Åsa sa...

Men VILKEN tårta! Wow!

Ja håller med, så sku man ju vilja se ut om man va en tårta! :)

Skulle den ha chokladbottnar å havtornsmousse till så sku ja va i himmlen!

Bröllopsmonstret sa...

Åååååh... mums. Varför får man bara EN bröllopstårta i sitt liv? :(