tisdag 24 september 2013

Badrumsskåps-makeover


Så, jag hade tråkigt. Hugo roade sig själv så då såg jag till att roa mig själv också.

Det enda rummet som numera behövs lite tillpiffning hos oss är badrummet. Om man bortser från köket, där ska det helrenoveras!
Men badrummet, det är renoverat för några år sedan så det känns inte värt att lägga ut massa pengar på att renovera där. Allt är liksom redan nytt, även om det är skittråkigt. Jag har satt in en tavla, det är det jag har gjort i princip.

Men ja, nu fick jag för mig att jag skulle piffa till badrumsskåpet md lite decoupage. Letade upp två fina servetter och kladdade på.

Resultatet blev detta:

Hur fint som helst. Synd att bara de som snokar i våra skåp får se det. Och de vågar ju ändå inte säga något om hur fint det är...

Inga kommentarer: