tisdag 3 september 2013

Bloggshop på G

Just nu håller jag på och pillar lite på en bloggshop. Tänkte sälja lite av mina tavlor och så. Det är en del som frågar vad jag tar för en tavla och ja, jag kan ju måla på beställning men det blir ju aldrig precis lika bra som när jag målat på fritt huvud. Just nu står de tavlor jag inte fått sålt nere i vår källare vilket är himla synd, tavlor mår ju bäst av att hänga på någons vägg!

I alla fall, saker och ting går inte så jättefort när man har en liten bebis som tävlar om ens uppmärksamhet också, den tävlingen vinner alltid Hugo. Men snart, någon dag så kommer den upp!

Kommer allt eftersom börja sälja av lite av de grejer som jag har gjort om också. Som denna:








Hur mycket jag än älskar den och skulle vilja ha den kvar så får den inte plats i vår lilla 3a och har fått flytta ner till förrådet den med. Vilket är synd. Och eftersom jag ogillar att alla dessa fina grejer står där nere så säljer jag hellre dem.
Visst, jag skulle kunna spara tills den dagen vi köper hus, men det kommer dröja minst 2 år till och sen är det inte alls säkert att den kommer passa in i det huset vi köper.

Så, nu får någon passa på och köpa den här skönheten innan jag ångrar mig. 900:- vill jag ha för henne, kan hämtas här i Göteborg eller skickas men schenker!

Inga kommentarer: