tisdag 31 maj 2011

Sommar, sol och stämpel

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Fast dem hör vi inte för skriket och dunket av hundratals, kanske tusentals studenter som "flakar" omkring i centrum.
Men det är en bra dag, jag har varit hos min hälsocoach och blivit peppad inför sommaren. Jag har gått ner hittills lite mer än 0,5 kg i veckan. Det känns helt okej faktiskt även om jag hade hoppats på att det skulle vara lite mer. Men nu är jag mer peppad i alla fall, tror att solen kanske gör sitt också. Nu är det sommar och ingen kan fan säga emot för imorgon är det juni!

Förresten, hur söt är inte den här stämpeln? HÄR kan man köpa specialgjorda stämplar på sig själv och sin blivande make. Sen är det bara att stämpla på kuvert, inbjudningar, festhäften o.s.v.
Jag är nästan lite sugen på att beställa en bara på mig och sätta på baksidan av varje brev jag skickar så att de vet vem avsändaren är!

Ååh, nu önskar jag igen att man kunde åka tillbaka i tiden. Hur coolt hade det inte vara att göra "embossing" med en stämpel på brudparet?
Personen som gör dessa gör även stämplar med namn o.s.v. Så fint att jag dör, på riktigt!

Inga kommentarer: