onsdag 16 februari 2011

vimplar, vimplar VIMPLAR!

Jag älskar bloggar, det har jag sagt förut. Jag älskar vimplar också, det tror jag att de flesta har fattat redan.
I alla fall, jag satt och klickade runt lite på massa bloggar och hittade denna bilden på Such Pretty Things som i sin tur hade hittat den på bloggen Simply This, That and the Other



Det är så gulligt att jag tror jag dööör! En liten vimpel-tårttoppare. Jag önskar att jag kunde resa tillbaka i tiden och sätta en sån på vår bröllopstårta!

Jag kan förövrigt sitta i flera timmar och klicka mig fram bland olika bloggar. Den ena bloggen länkar den andra och så läser jag den bloggen tills jag tröttnar. Det är ingen ovanlig syn att hitta mig med 18 olika bloggar i webbläsaren.

Sen sitter jag och önskar att min blogg var lika fin. Såg förresten att jag fuckat upp knapparna här bredvid. Heja mig liksom! Jag fixar det när jag orkar..

Inga kommentarer: