söndag 20 februari 2011

Banderollorama!

Alltså, jag tröttnar aldrig på vimplar. Hoppas inte ni gör det heller för detta kommer garanterat inte bli den sista i min blogg.
Denna är gjord helt utan nål och tråd. Tyget är ett slags fleecetyg som inte fransar sig så det var bara allt klippa och vara glad.
Lisa tyckte också om den så den kom upp på en gång. Känns iofs som ett rätt opraktiskt ställe att ha den hängande på men det kommer hon nog också på snart.


Jag limmade vimplarna på det här fina "bollbandet". Vilket för det enklare ifall det skulle råka ploppa ut en liten pojke så kan man lösa försiktigt på limmet och byta ut det mot ett "boy-tyg".



Här är den lilla elefanten jag köpte till lill-flickan också. Hon ligger ju fortfarande i Lisas mage men när hon kommer ut så har hon denna söting som väntar på henne. Det är ju till och med mina favorit färger, jag borde kanske köpa en till mig själv också.

Inga kommentarer: