tisdag 15 februari 2011

Pysseltankar och så.

I helgen skall jag åka till min vän Lisa i Örebro. Hon väntar sitt första barn och ska således ha en babyshower. Detta fenomen är inte så vanligt i Sverige men jag hoppas på att det ska komma hit också, jag älskar varje chans man får att fira och att få barn är väl verkligen ett helt underbart tillfälle att fira. Varför vänta tills dopet, om man nu ens har ett dop. Då kanske man inte ens har tid och ork att fixa en fin fest.

I alla fall, det rycker lite i mina pysselfingrar så jag ska nog pyssla ihop något fint till Lisa.

Kom ni förresten ihåg när jag bloggade om provrörsvaserna? Upptäckte att jag hade sparat ett litet rör från när jag köpte en vaniljstång. Det borde väl fungera va? Det får plats med en liten blomma men det kan ju vara fint. Jag ska i alla fall prova.
Uppdaterar om det senare!

Då blir det lite pysselbilder, om jag orkar. Är jättetrött idag.

Inga kommentarer: