fredag 21 januari 2011

Produktiviteten som försvann

För er som inte visste det redan så kan jag tala om att det suger att ha stämbandsinflammation. I natt kunde jag inte sova för att jag hostade så, det kändes som om stämbanden var hemskt sträva. Somnade inte fören på förmiddagen och kom således inte upp fören klockan 14 eller nåt.
Jag och Daniel är kattvakter åt en sjuk katt. Våra katter får besök av oss under dagen och när jag skriver oss så menar jag Daniel, jag sov när han åkte hem.
Så min dag har inte varit direkt produktiv. Jag har ätit frukt och tagit ett långt bad. Skulle gå på en promenad med min kära make men han hade somnat när jag kom ur badet, troligen så sov han inte så himlans bra inatt han heller. Fast han säger att han gjort det, så att inte jag ska må ännu sämre.

Fredagsmys idag då, vad ska man hitta på till middag?

Inga kommentarer: