måndag 17 januari 2011

Lite om London och så!

Kom på att jag inte har bjudit på en enda bild från London. Vi härjade runt så mycket att vi helt glömde ta kort, precis som sist. Men här är en på mig när vi leker turister. Eller ja, vi var ju turister iofs. Denna togs två minuter innan Daniel hittade en arkadhall så vi fick inte stå och njuta av skenet från Big Ben särskilt länge.
Uppe i London Eye insåg vi att vi itne hade en enda bild på båda oss två så då tog vi denna töntiga bilden. Ni behöver inte bry er om mitt hår, jag glömde min hårborste hemma. Tredje dagen fick jag lov att köpa en ny för jag såg ut som ett råttbo i huvudet. Så när vi ändå var i London passade jag på att köpa en grymt snygg borste från Polyones.

Sen var vi ju såklart på vaxmuseumet och härjade runt lite. Daniel polade lite med en Bob Marley medan jag mest var imponerad av de mer historiska personerna.

Vad gjorde vi mer, åt på massa fina restauranger, promenerade bland Londons gator. Vi var på Musikal också, Michael Jackson - Live. Det var iofs mest dans men det var himla roligt.

Längtar redan tills nästa gång jag ska till London!

Nu ska jag sova. Är fortfarande inte helt frisk, har varit sjuk i 3 veckor nu och det börjar bli rätt olidligt faktiskt.

Inga kommentarer: