lördag 29 januari 2011

Mina damer och herrar- Vigselprogrammet !

Lördagen har kommit och gått. Maken och jag har inhandlat tapeter till sovrummet men projektet för att sätta upp dem börjar inte fören nästa helg. Kvällen har vi bara myst med lite film och god mat.
Nu sitter jag på min makes dator och här hittade jag vårt vigselprogram som jag trodde var borta. Blev så glad för jag ville så gärna visa det er mina kära läsare. Så nu ser ni hur användbart det är med monogram, piffar upp lite och gör det mer personligt.
Och ja, layouten är knäpp men vi är lite knäppa också, det var inte så mycket med vårt bröllop som var traditionellt.

Jag ska inte bli långrandig ikväll. Min kära make har någon jävla konstig inställning på sin dator så jag ser inte vad jag skriver. Så ifall jag skriver en jävla massa fel är det hans fel. Skriver jag en jävla massa rätt borde jag fan ha ett pris eller nåt.

Nu ska jag vidare i Lördagsnatten. Skepp å hoj!

Inga kommentarer: