onsdag 16 mars 2011

Ett vykort!

Efter jobbet gick jag och Daniel en sväng på stan för att köpa två födelsedagspresenter. På fredag bär det av till Norge för att hälsa på Daniels släktingar. Ser fram emot att träffa dem jättemycket. I alla fall, både Daniels "farmor" och "faster" har fyllt år så vi köpte några små presenter till dem och jag fick till och med Daniel med mig trotts att han hatar att shoppa. Fast jag tror inte det är för att han ville utan att han inte vågar lämna mig själv på en shoppingtur.

I alla fall, när vi kom hem och hämtade posten hade mina katter fått ett vykort.


Det är från min mammas katt Bastian. Brevbäraren har skrivit ett litet ? vid adressen, tyckte det var lite roligt. Det står ju bara mitt och Daniels namn på brevlådan så han blev väl lite förvirrad.
Bastians "tass-stil" är förövrigt skrämmande lik min mammas handstil.

Ja, nu har ni förresten vår adress. Ifall ni vill skriva brev till oss liksom. Om du har tråkigt kan du skicka något roligt. Det konstigaste jag har fått i ett brev är två stycken knäck. Slå det om du kan!

Inga kommentarer: