lördag 12 mars 2011

Använd det du har utmaning 1

Varje vecka den här månaden ska jag ju pyssla bort något som jag redan har hemma. Detta är en utmaning som Beas Barnsligheter har. Av många anledningar så har det blivit en del halvfärdiga projekt. Det ligger bl.a en rosett i spets som ag håller på och pillar med. Rosetten är från min brudklänning, den blev aldrig använd eftersom jag tog en annan rosett så den har bara blivit liggande. Jag visar vad jag håller på med sen.
I alla fall så tänkte jag att jag skulle piffa upp hyllan ovanför spisen. Och ja, jag älskar ju banderoller så här blev resultatet.


Så släng inte de små pappersbitarna som blir över när ni pysslar utan gör små banderoller, de piffar upp allt!
Tror bestämt att mitt nästa projekt blir en tröja med en banderoll på, det vore ju awesome!


Inga kommentarer: