fredag 25 mars 2011

Brudens och Brudgummens alldeles egna bestick

Titta vilka fina! Jag dog lite när jag såg dessa, varför.. VARFÖR hittade jag inte dessa INNAN vårt bröllop?

Som vanligt är det en helt fantastisk försäljare på Etsy som gör dessa underbara bestick, finns massor av olika varianter. Ni hittar den HÄR

Är du ute och letar efter en bröllopspresent kan jag rekommendera dessa. Jag hade i alla fall dött lite om någon hade gett oss sånna här. Jag och Daniel är iofs man och fru så man borde kanske kunna köpa dessa till oss ändå? Eller är det knäppt?

2 kommentarer:

Åsa sa...

Oj, WOW! Nej nu blri ja sugen, fast ja lovat mej själv att int klicka hem mera grejjer till bröllopet....

Ska genast kolla in sidan!

Bröllopsmonstret sa...

Gööööör det! De var inte så dyra ;)

Jag ska nog köpa hem några,, hehe, någon av mina vänner gifter sig nog snart :)