tisdag 2 november 2010

Vardagen och en tävling!

Mycket bröllopsrelaterat händer inte i mitt liv just nu. Igår sålde jag alla mina bröllopstidningar till en blivande brud, jag fick 100:- för tidningarna och 100:- för besväret att bära med mig 11 kg tidningar till mitt jobb i stan. 200:-, ett klart klipp för henne med tanke på vad jag har lagt ut för dem. Hehe. Å andra sidan har jag fått en del av vänner och släkt och några har jag fått på olika bröllopsmässor.
Men pengarna spelar mindre roll, jag har absolut ingen nytta för dem utan de tog bara plats hemma hos oss. Dessutom är det alltid roligt att kunna sprida inspirationen vidare, lite som tanken med den här bloggen!

Annars tänkte jag bara berätta om den här grymma tävlingen jag är med i!

Ramlade in på DEN HÄR charmiga bloggen och såg att hon lottade ut två grymma halsband från
Plain Vanilla.




Vinnaren dras redan i morgon så skynda er om ni också vill vara med och tävla. Ifall du inte är med och tävla kan du väl i alla fall hålla tummarna att jag vinner!

Att önska sig detta av Daniel i Julklapp är väl nog mest bara önsketänkande från min sida. Presenter är inte hans största styrka, en jul fick jag en Mus till min labtop, romantiskt värre ;)

Inga kommentarer: