onsdag 17 november 2010

Dukan dieten dag 2 och massa spännande saker!

Då var det onsdag, jag är redan trött på den här nya dieten. Jag förstår inte hur man skall kunna variera måltiden när man bara får äta protein och då är jag ändå bara inne på dag nummer 3, bådar inte gott. I går tyckte jag att det skulle bli gott med en kassleromelett, det var det inte. Det var jätteäckligt, smakade kräk. Så jag gjorde nötfärsbiffar med örtkryddsås.

I vilket fall som helst så mår jag mycket bättre så jag kommer fortsätta på denna dieten. Jag har varit lite trött men jag har inte haft migrän en enda gång. Jag brukar alltid få migrän just på måndagar annars. Men ja, nu har jag bara gått 3 dagar på Dukan Dieten så jag ska inte hurra innan det är över.

Kanske ska jag göra om detta till en viktminskningsblogg?
På tal om det fick jag ett mycket spännande telefonsamtal idag. Tyvärr kan jag inte blogga om vem i från eller vad som sas/erbjöds än så jag vet inte riktigt varför jag skriver om det. Men det är spännande! Kom i håg det för fan, SPÄNNANDE!

Sen så råkade jag nysa så hårt att tampongen ploppade ut. Det tyckte jag var roligt.

Inga kommentarer: