måndag 27 september 2010

Bröllopstårttoppare och sånt liksom!

Jag skulle lätt kunna planera flera bröllop till med alla mina idéer som svämmar över inom mig. Ibland önskar jag att jag hade haft mer tid att få med allt till vårt bröllop men eftersom vi inte hade tillgång till lokalen fören en dag innan så fanns inte tiden för någon extravagant utsmyckning. Dessutom så passade vår utsmyckning ändå så bra med vårt tema och jag är så sjukt nöjd att vi kunde hålla oss inom vårt miljövänliga tema.

Men ja, så sitter man här och slösurfar på internet och hittar denna söta på etsy.com och så inser jag att jag nog har en 4-5 bröllop till inom mig. Dock är jag väldigt nöjd med mitt val om make så det kommer inte bli några fler bröllop för min del. Men man kanske skulle byta yrke? Bli bröllopsplanerare, inte korrdinator. Jag vill bara planera alla små söta detaljer och pyssla!


Är du sugen på den här Caketopern (va heter det på svenska, tårttoppare?) så finns den att klicka hem HÄR.
Den är inte jättebillig men jag kan tycka att just en sådan detalj är värt pengarna. Det är ju faktiskt en detalj som alla kommer lägga märke till och har man en personlig kaktoppare (eh?) så blir ju hela tårtan mer personlig också!

Inga kommentarer: