torsdag 27 december 2012

Hipp Hipp Hurra,

idag är det min födelsedag! Hela 29 år har man krypit, rullat och vandrat på denna jord. Det ni, inte illa.
Något direkt firande för min del blir det nog dock inte idag. Sitter hemma hos svärföräldrarna, åker inte hem förren i morgon så vi firar mig hemma på lördag i stället då min familj kommer och hälsar på. Min kära make är inte direkt den som organiserar något firande eller överraskningar utan det är jag som brukar fixa med sånt, vi ska i alla fall på bio ikväll, jag som fixade det med såklart!
Alla mina födelsedagspresenter har jag ju också redan fått, det blir så när man fyller år i klämdagarna. Jag är van men det är lite tråkigt att jag sällan får några presenter på min födelsedag, det är ju egentligen då som man vill fira, det är ju då som jag fyller år.
Nu fyller jag ju som sagt 29 så det är bara att ta det som en vuxen människa som man tydligen är. Det var mycket jobbigare när man var liten dock. Det värsta jag visste var att få presenter som "både är julklapp och födelsedagspresent". Eller ännu VÄRRE, dela födelsedagspresent med min 3 år yngre syster som fyller år den 10 december. Det var sällan lyckat förrutom den julen vi fick ett nintendo.

Men julen har varit sjukt mysig. Firade den i Varberg tillsammans med min familj chsedan åkte vi upp till Eskilstuna på juldagen. Blir ett himla flängande fram och tillbaka just vid jul men så får det väl vara tills den dagen vi själva skaffar hus och kan bjuda in hela släkten!

Har inga bilder inlagda på datorn än men bjuder på en liten bild från julafton på mig, min syster och min pappa.


<3

Inga kommentarer: