söndag 4 november 2012

Söndag idag, kvällen har jag spenderat halvt döende i soffan. Har varit en rolig men rätt intensiv helg för min del.
I fredags var jag på fest hemma hos en vän, det var stor halloweenfest och jag klädde ut mig till en pirat, rätt tråkig utklädnad för att vara mig faktiskt men det kändes som en bra idé plus att jag hittade en jättefin klänning.
I alla fall, att gå på denna festen var planerat en stund innan jag blev gravid och jag har sett fram emot det jättelänge så jag beslutade att jag skulle vara pigg och glad. Det sistnämnda fungerade hur bra som helst men piggheten försvann runt 23 tiden och när vi kom hem runt 3 mitt i natten var jag totalt slut, att jag ens fick ur mina linser är ett mindre mirakel. Det var i alla fall väldigt trevligt och på festen var det många andra som också var nyktra. Bara skönt att komma ut och träffa lite folk.
Dagen efter var skön, lite trött men baksmällefri :) Min pappa var här och hälsade på så vi åkte på en secondhand runda (utan fynd) och hyrde massa sci-fi filmer.

Idag var vi också uppe ganska tidigt och åkte på ännu en secondhand runda. Det är kul att jag delar detta intresset med min familj så det blir en hel del secondhand rundor. Dock har jag en tendens att dras till barnavdelningarna nu fr tiden av någon anledning.

Annars så händer det inte så mycket nu för tiden. Illamåendet börjar mer eller mindre släppa så jag ska börja komma igång med lite pyssel. Kommer bli en del bebispyssel framöver men det får ni helt enkelt stå ut med. Har tex klippt ut rutor för ett lapptäcke till barnvagn som jag inte orkat sy ihop än!

Ja, och med brist på pyssel så bjuder jag på en Börje-bild i stället.





Inga kommentarer: