måndag 26 mars 2012

Välkommen in!

Den 25 maj kommer vi att öppna vår nya hemsida men vi tjuvstartar med bloggen redan nu!

Här kommer ni kunna följa oss i vårt arbete från blogg, till webbshop till en alldeles egen butik i Göteborg.
Vi kommer inrikta oss på upcycling, det vill säga att vi tar hand om gamla saker som ingen vill ha och gör om dem till nya saker som ALLA vill ha! Allt från smycken till möbler!

I vår webbshop kommer man kunna köpa en blandning av saker vi har gjort själv, saker som andra konstnärer har gjort och en del roliga nyinköpta saker också.
Självklart kommer man kunna göra en hel del loppisfynd med!

Det kommer med andra ord att bli helt underbart!

Men nog om det och mer om mig! Sara heter jag och idén för Sött, Nött & Lagat fick jag för några år sedan, iden har legat och grott ett tag och nu känner jag att det är precis rätt tid att ta tag i det här!
Jag är 28 år, gift med Daniel och bor i Göteborg med våra 3 katter sen 5 år tillbaka. Jag var under 2009-2010 en väldigt aktiv bröllopsbloggare och den bloggen har under tidens gång fått en mer inriktning mot pyssel och andra saker som jag gillar. Mycket av det kommer ni att få se även här.
Företaget kommer jag driva tillsammans med min man, min familj och mina vänner. De har varit de stora stöttepelarna under de senaste veckorna och sett till att jag inte tappat suget när saker och ting går emot. Självklart kommer de också blogga här om massa roliga projekt, så de kommer att presentera sig under tidens gång!

Det var allt från mig denna gången, vi ses snart igen!

4 kommentarer:

Myysen sa...

Goosen!

Sara Serey Larsson sa...

Myyysen!

Stina Glaas sa...

Åh, vad kul! Jag håller tummarna för att det ska bli succé!!! :-)

Sara Serey Larsson sa...

Tack så mycket! :) Man måste ju våga lite någongång! :)