torsdag 30 juni 2011

Hårassesioarer!

Jag har varit världen sämsta bloggerska den här veckan känns det som. Inspirationen har inte riktigt funnits där. Jag har roat mig med att läst och ätit jordgubbar i stället, är inte sommaren underbar?

Plockade fram några grejer som jag pysslade med förra året i våra bröllopstider och fixade till dem lite. Har sett liknande hårprydnader med fjädrar på olika ställen och var lite sugen på en egen. Minns att jag bloggade om några vackra jag hittat. I alla fall, jag tänkte såklart att jag skulle göra en själv, som vanligt. Jag tänker så nästa alltid, "det där kan man ju göra själv" och så blir det aldrig lika bra ändå.
Mina hårprydnader blev väldigt fina dock men tillslut bestämde jag mig ändå för att ha en liten enklare med bara en blomma och en fjäder.

Kan ha något att göra med att mina katter är het galna i fjädrar och hade sönder större delen av mina verk men så här se de som jag har kvar ut:

Denna här över har en duva i guld på sig och dekorerad med lite pärlor och så, genomskinlig kam i plast.

Denna har en glittrande droppe och pärlor som utsmyckning.

Denna sitter på en klämma och går att fästa på kläder eller annat också.


Den sista är min favorit, lite blinbling, lite spets, lite fjädrar och en rosett i fluor. Jag älskar rosetter, det kan vara det bästa som finns faktiskt!

Synd att jag inte har någon som kan vara lite hårmodell för mig, dessa är ju såklart mycket finare ju en vacker uppsättning.

Men om någon är intresserad så är de självklart till salu, här ligger de bara och skräpar!

1 kommentar:

mitziscollectibles sa...

Hello Sara! I cannot read your blog, but it's very beautiful! I'm going to spend some time looking around....