måndag 8 augusti 2011

Gilla Angelica, det gör jag!

Bor du i Göteborg tycker jag att du ska gå in på facebook och gilla sidan My Making.



http://www.facebook.com/pages/My-making/176731255729641



Det är ingen mindre än Angelica Magnusson som var min fantastiska makeup-artist på vår bröllopsdag. Hon gör även ögonfransförlängningar, hårstyling och lite annat smått och gott.

På hennes facebooksida som hon skapade för bara någon dag sedan finns redan ett bra erbjudande!



När jag ändå håller på så kan jag lika gärna bjuda på några bilder från förberedelserna. Snart ett år sedan, helt sjukt vad tiden går fort!



Paletten, krävs rejält med smink för att det ska hålla hela dagen, genom tusen kramar och några glädjetårar också.



Ungefär när den här bilden tas börjar jag bli ordentligt nervös. Klänningen ligger på sängen, mina tärnor fixar sig och mannen var redan klar.



Daniel står bredvid mig med min välbehövliga champagne, den blivande brudens bästa vän! Vi gör oss i ordning på vårt hotellrum, de var så snälla att vi fick tillgång till det flera timmar innan incheckning.





Den sista piffningen gjorde vi på balkongen för att de rätta färgerna skulle komma fram.



Och så på med klänningen. Rummet vi bodde i var helt underbart, jag kan verkligen rekommendera Okéns Bed & Breakfast. Billigare och mysigare än stadshotellet och mycket mer tillmötesgående med våra önskemål.



Oj, nu blev det två bra tips från mig idag!



Inga kommentarer: