tisdag 3 augusti 2010

Dessa underbara pysseldagar!

Mitt evighetsprojekt med de virkade hjärtan börjar lida mot sitt slut. Snart kommer jag få ett till paket med lite hjärtan ner i brevlådan. Denna gången från LadyNight som skriver en mycket söt pysselblogg som heter Pysselstund. Bilden lånade jag från hennes blogg!

Här om dagen kom jag på att jag dessutom hade räknat lite fel på hur många hjärtan jag behövde. Det fattades nämligen två, min och Daniels. Jävla typiskt. Men nu har jag redan bestämt att jag kommer använda dess två vita hjärtan till oss.


Annars är det numera servett-tillverkning på menyn i våra liv. Daniels mamma är nere och hälsar på i några dagar och vi har knåpat fram hur vi skall göra med servetterna. Vi har köpt jättefint ekologiskt bomullstyg som vi kommer sy ihop i två lager så de blir i två olika färger. Sen kommer vi även ha vårt fina monogram på dem. Det kommer bli så fin och jag är så glad att Daniels mamma hjälper oss med dessa!

2 kommentarer:

LadyNight sa...

Paketet postades igår! Hoppas det kommer fram i säkerhet :)

(sedan undrar jag om du skulle kunna vara så gullig och använda mitt nick istället för mitt namn i ditt inlägg? Det skulle uppskattas, försöker nämligen hålla mig anonym på nätet)

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com/

Camilla sa...

Åhhh du pyssliga :-)
Vår dag har nu passerat och det blev en alldeles underbar dag. Ni har ju inte heller långt kvar nu och jag önskar er verkligen lycka till!
Camilla