tisdag 24 december 2013

God Jul!

Här kommer en liten snabb julhälsing från oss. Maten är äten, klapparna utdelade och glöggen värmd.
Vi firar jul i Eskilstuna i år och blir här nårgra dagar. Åker hem lagom till min födelsedag. "The Big 3-0" i år, helt galet. Känner mig verkligen inte som trettio, vilken klysha va. Nä, ska försöka att inte säga så igen. Något jag verkligen inte ska säga är "man är inte äldre än man gör sig" och  något annat jag ska låta bli att säga är "jaha, då fyller man 20år"..

Nä, jag ska åldras med stil, så det så.

Hugo är övertrött och vägrar sova. just nu sitter han och skrattar och gråter om vartannat med familjen. Tur för honom att han är söt.
Jag ska ta en julkola och leka lite med honom så kanske han ger med sig snart.

God jul på er alla!







Inga kommentarer: