lördag 28 december 2013

30 år + en dag.

Helt galet vad gammal jag är men det känns helt okej ändå. Har aldrig haft någon större åldersnoja, ser fram emot att bli gammal, se Hugo växa upp, få barnbarn och sitta på en gungstol på verandan med Daniel.

Vi firade lite lätt bara. Lite fika hemma hos oss, mer än så orkade varken jag, maken eller Hugo. Hade inte önskat mig något speciellt i födelsedagspresent men har i smyg sparat undan några hundralappar då och då för att kunna köpa en systemkamera. Och med de extra hundralapparna jag fick i födelsedagspresent av min fina familj kunde jag äntligen köpa mig min första systemkamera.
Tog med mig kameran på promenad för att lära känna den lite och än så länge älskar jag den!

Nu önskar jag mig en ny sladd till min dator så jag slipper blogga med ipaden. Lyckades i alla fall få in en bild jag tagit med den nya kameran och jag TROR att jag får med 2 bilder på kameran med. Lika bra att publicera inlägget och se..

Nu peppar vi inför nyår!!




Inga kommentarer: