fredag 6 juli 2012

Helgens planer

Nu har det varit jättefint väder i några dagar och lagom till helgen så mulnar det till igen. Enligt väderprognosen ska det i morgon bli både regn och åska, jävla skit. Jag och familjen hade ju tänkt att åka på bakluckeloppis i Varberg men vi struntar i det. Vi gjorde misstaget förra året att åka som säljare på bakluckeloppis utan att kolla vädret. Slutade med att man satt i bilen den största delen av tiden och sålde så det knappt gick runt. Men det var kul ändå, av någon anledning är allt alltid kul så länge som man gör det med dem man gillar bäst!
Jag tror nog att jag åker ner till Varberg ändå, man kan ju alltid åka på en secondhand runda. Dessutom så har jag en säck med hobbybetong där nere som jag planerat att göra ett fat av. Har planerat det i några månader men jag har inte hittat något bra fat att ha som form.

Ja, och eftersom jag redan har tappat bort laddaren till min nya kamera så kommer här en bild som jag tog med webkameran på labtopen.
Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: