lördag 16 juni 2012

Katter och glass!

Nu får det vara slut med sommarlov för min del tycker jag. Och vi firar med ett gäng kattbilder för vem älskar inte katter likom! Fast egentligen är det för att jag har köpt en ny kamera och har använt mina katter som provobjekt när jag har testat den. Gick sådär.

Här ligger Kaj och sover. Så rolig var han så jag begav mig ut på äventyr efter andra katter.


Hittade Börje på balkongen där han spanade efter fåglar och annat fä. Oerhört intressant tycker han.

 
 Aina låg också på balkongen och chillade.


Börje king på sin tron.

 

Blev lite motljus i köket men här sitter de i alla fall och spanar vareviga dag. 

Och så glassen ja, en sparbössa som jag hittade på secondhand för en tia. Kunde inte motstå den med sina härliga pastellfärger.

Snart är det midsommar också så nästa vecka tänkte jag bjuda på lite midsommarpyssel!!

Inga kommentarer: