måndag 27 december 2010

Bara 3 år kvar tills 30.

Nu är julen förbi och nyår knackar på dörren.
Jag vet att jag har varit en mycket dålig bloggare på senaste tiden. Det har varit mycket på jobbet, mycket på fritiden och mycket hela tiden. Ingen ro och ingen vila och efter en mycket mysig men kort julhelg är man tillbaka på jobbet igen.
Men det är inte vilken jobb-måndag som helst utan idag är faktiskt min födelsedag! Det har inte märkts så mycket än, de sjöng för mig på jobbet vilken var mysigt så klart och några grattis-sms har trillat in och ett sms från min pappa där han frågade hur gammal jag blir idag, inte bara jag som förtränger min ålder tydligen.

Fick i alla fall en fin födelsedagspresent av min familj:
Jag fick den redan på julafton faktiskt. Jag ville helst spara den och öppna den idag men det fick jag inte. Har redan hunnit använda den 3 gånger, en mycket uppskattad present. Fick ett presentkort på Hemtex från mina svärföräldrar med. Praktiskt och bra, av någon anledning behöver vi nämligen alltid nya sängkläder. Men inga paket för mig att öppna idag, så är det att fylla år i mellandagarna. Story of my life.

Jag har inte riktigt fått några födelsedagskänslor än, får se om de infinner sig senare idag men jag tvivlar på det. Jag och Daniel skall åka till ÖoB och byta några ramar och sen ska vi bara hem. Då kommer jag sucka lite över att jag inte orkar laga någon mat som vanligt, för den lär ju inte vara i ordning gjord ens på min födelsedag.

Nä fy, jag tror jag är lite födelsedagsdeprimerad.

Inga kommentarer: