måndag 18 oktober 2010

BröllopsMonogrammen anfaller!

Kanske inte riktigt men här om dagen trillade det in en liten förfrågan om jag kunde göra ett monogram till ett bröllopsplanerande par. Eller ja, jag antar att de planerar bröllop. Jag frågade inte, de får göra precis vad de vill med deras monogram så länge de inte betalar massa tusenlappar för den! Som jag sagt innan, att ta betalt för något som tar mindre än en minut att göra är skandal!
Nu tog just detta monogrammet liiite längre tid än en minut eftersom jag satt och lekte lite med bokstäverna. I och F är ju i sig rätt vackra bokstäver men just Iet va svårt att få till med det rätta krullet. Slutresultatet blev i alla fall det här och jag hoppas verkligen att "I" och "F" får mycket nytta med sitt personliga monogram.

Vad tycker ni?

I alla fall, bara så ni vet så står jag fast vid mitt ord om att gratis slänga ihop sånna här fina monogram till den som vill ha! Jag gör den från grunden utifrån dina önskemål så alla monogram blir helt unika!
Så är det någon som är sugen på ett sådanthär monogram är det bara att skicka en kommentar eller mail med:

1, Initialer
2, Färg, gärna med en bild som färgreferens.
3, Din mail
4, Eventuell annan information om stil (sockersött, elegant, stilrent, o.s.v, monogramet ovanför går under kategorin Elegant)

Inga kommentarer: