onsdag 30 november 2011

En liten ängelbrosch

Jul är verkligen den stora pyssel-högtiden här. Jag ville inte börja för tidigt för att jag tänkte att jag inte skulle hinna tröttna på julpysslet men nu känns det som om jag inte har tid för alla idéer jag har!

Här om dagen gjorde jag i alla fall en liten julig brosch med en ängel. Det är bara garn, ett bokmärke och lite glitter och vips så är det så här gulligt:
Ikväll ska jag nog dock inte pyssla. Det är "den" tiden i månaden och jag ha sån värk.Så för min den blir en vetekudde på magen, en kopp te och en filt.

1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Här kommer ett julklappstips -
Var med och tävla om TVÅ sycken sköna och fina morgonrockar/badrockar från norska VOSSATASSAR!

Kika in här för att delta i tävlingen: http://husnrnio.se/tavla-med-husnrnio/vinn-julklapp-fran-vossatassar/

Lycka till!
Helen.HUSnrNIO